(No Title) 18 Temmuz 2012 Paylaşımlarınızı yakından takip etmekte ve çok beğenmekteyim . Sahne Perdesi olarak paylaşımlarınızın devamını bekleriz . ← Coming Soon!! Dynamics AX 6.0 and WF4!!! (No Title) →